Veldkamp Produkties gooit hoge ogen met ‘Mano Macchiato’, de productpresentatie die begin oktober nog te zien was op het Nederlands Filmfestival bij de Dag van de Opdrachtfilm. ‘Mano Macchiato: The Art of Shoes’ komt namelijk in aanmerking voor de Communicatieprijs Brabant 2012 in de categorie ‘Creatief’.

De film is geselecteerd uit 21 creatieve campagnes van opdrachtgevers en ontwerpbureaus uit heel Nederland (o.a. Rabobank, Toyota, La Place en Stichting Roze Maandag). De jury heeft in elke categorie vier inzendingen genomineerd voor Communicatieprijs Brabant 2012. In de categorie Creatief zijn dat naast ‘Mano, Macchiato: The Art of Shoes’ ook ‘Jägermeister Sampleteam’, ‘Darwing, de natuurlijk vrijheid van bewegen’ en ‘Campagne Stichting Roze Maandag’.

Bij de inzendingen voor ‘Effectief’ verdienden ‘Landgoed Drijflanen’, ‘Toekomstdromen’, ‘Quinny Casters’ en ‘Dutch Technology Week’ een nominatie. Deze acht inzendingen staan op 28 november op de stip tijdens ‘CCB Inspireert…Meet the Jury’ om te pleiten voor een finaleplek op de uitreiking van Communicatieprijs Brabant in januari.

Bronnen: Veldkamp Produkties en Communicatie Club Bourgondië

Marcel Groenewegen Marcel Groenewegen

Marcel Groenewegen


in Tilburg