Magazine Back

  • Laat je showreel zien en presenteer jezelf tijdens KONKAV connects: show & tell.

     

    Dit jaar werkt KONKAV samen met Playgrounds en zijn we te gast bij het festival. Op woensdag 29 oktober starten we om 10.30 met een bomvolle Show & tell.

    We hebben al 10 bedrijven bereid gevonden om met je in gesprek te gaan. En niet de minste: Kossmann.dejong, exhibtion architects uit Amsterdam is aanwezig. Onesize, een bedrijf dat de grenzen verkent tussen film en design is erbij, zoals ook IJsfontein, specialist in interactieve media. Je kan kennis maken met Funk-E gespecialiseerd in explamations. En ook het beste uit Brabant is aanwezig: online communicatie- en marketingbureaus Freshheads en The Cre8ion.Lab, The Progress Factor met een focus op cross media experiences, Ingredient Media een multidisciplinary digital production studio, design studio HeyHeydeHaas en Scheepens reclame adviseurs.

    Er zijn maar een beperkt aantal plaatsen beschikbaar dus geef je snel op via deze link.

     

    Op woensdag 29 oktober zijn we te gast op het Playgrounds International Digital Arts Festival. We starten om 10.30 met een bomvolle Show & Tell. Presenteer je showreel en werk aan het bedrijfsleven. Dé gelegenheid om te kijken hoe jouw werk door mogelijk nieuwe opdrachtgevers gezien wordt. Neem je deel aan dit event, dan krijg je automatisch toegang tot de programma's van Playgrounds! Twee voor de prijs van één, zeg maar.

    De bedrijven

    Kossmann.dejong, exhibition architects
    Kossmann.dejong gebruiken verschillende av-toepassingen in hun ontwerpen voor exposities. Ze werkten onder andere voor Internationale Architectuur Biënnale Rotterdam, het Gemeentemuseum Den Haag, ontwierpen en maakten het museale concept en het tentoonstellingsontwerp voor het nieuwe Deense Nationaal Maritiem Museum in Helsingør. Ook het Britse Royal Shakespeare Company en vier musea in Taipei behoren tot hun cliënten.

    Onesize
    Onesize is Nederlands en komt uit Amsterdam. Het is de studio van Rogier Hendriks en Kasper Verweij. Samen werken ze voor film, games, tv, web en print. Ze zoeken daarbij de grenzen op van design en visuele communicatie.

    IJsfontein
    IJsfontein maakt media interactief. IJsfontein gelooft dat mensen van nature nieuwsgierig zijn en intrinsiek gemotiveerd om zichzelf te ontwikkelen. Met speelse interactie wakkeren ze deze nieuwsgierigheid en motivatie aan. De projecten hebben doelstellingen die uiteenlopen van bewustwording tot educatie en van training tot leerzaam vermaak. Denk aan een serious game voor de training van (medisch) personeel, interactieve tentoonstellingen en apps voor musea of een crossplatform digitale methode voor het basisonderwijs.

    Funk-E
    Bij Funk-e leggen ze uit. Dat vinden ze het allerbelangrijkste. En dat doen ze met super awesome uitleganimaties. Verder hebben ze een hekel aan buzzwords, zijn ze designfreaks, vinden ze dat je jezelf niet te serieus moet nemen, groeien ze keihard en zijn ze lekker Rotterdams direct. Aldus Funk-e zelf.

    Freshheads
    Bureau voor nieuw internet met een zeer brede klantenkring: een mooie mix van cultuur (Incubate, 013, Effenaar), multinationals (Randstad en Philips), interactieve vraag-aanbodplatforms (Werkspot.nl, Zorg voor Elkaar) en publishers (EenVandaag, Dutchcowboys, Audax, Sanoma). Landelijk gezien scoort Fressheads erg goed, nummer 1 voor middelgrote internetbureau’s in de laatste emerce-lijst.

    The Cre8ion.Lab
    Dankzij klanten als Haribo, Lexus, Dixons, Festival Mundial en Paaspop is The Cre8ion.Lab inmiddels een bedrijf waarvan de landelijke reputatie met de dag groeit. Ook het team blijft flink groeien. Het was in 2012 dus de hoogste tijd voor een gloednieuwe ruimte in de Gruyter Fabriek in ’s Hertogenbosch. The Cre8ion.Lab zorgt voor totale communicatieoplossingen. Het team denkt graag in complete en creatieve concepten. Van print- en webdesign tot marketing en branding. TheCre8ion.Lab is partner in het opzetten en ontwikkelen van www.konkav.nl.

    The Progress Factor
    The Progress Factor is goed in crossmediale ervaringen, tentoonstellingen en andere soort van multimediale campagnes, waarbij het audiovisuele aspect altijd een heel belangrijke rol speelt. Met klanten van Schwarzkopff en NXP tot gemeente Horst aan de Maas en de Dutch Design Week is het werk van The Progress Factor heel divers.

    Ingredient Media
    Je doelgroep bereiken met opvallend en creatief film- en videowerk! Dat doet Ingredient Media. En ze hebben alle disciplines in huis: Concept, pre-productie, opnamen, montage, post-productie. Ze produceren zowel voor nationale en internationale bedijven en maken daarvoor webvideo’s, commercialcampagnes, productpresentaties, opdrachtfilms, tv-producties en animaties voor opdrachtgevers als Philips, de Efteling, Lego, MTV, Canon, Bosch.

    HeyHeydeHaas
    HeyHeydeHaas, voorheen HeyHeyHey en De Haas, werken hands on aan design, brand- en identitydevelopment, in zowel fysieke als digitale omgeving. Bijzondere projecten & concepten ontwikkelden ze voor Eindhoven, Grolsch, TedX en overheden.

    Scheepens Reclame Adviseurs
    Reclame moet werken. Een dooddoener, maar nog steeds waar, zeggen ze bij Scheepens. Ze maken reclame voor Keukenkampioen, Roze maandag, De Spar, Mandemakers Keukens en nog veel meer.   

    Praktische info
    woensdag 29 oktober | poppodium 013 in Tilburg
    10.30-15.00
    prijs: 25,- inclusief dagticket voor Playgrounds (exclusief lunch) 

Headlines

Tip de redactie

Cloudtag

Categorieen

Archief

Powered by BKKC